Renginiu kalendorius

Vasario  8  d. 17val. 30 min. Festivalio atidarymas. Kraštiečių diena. Lietuvos  nacionalinio dramos teatro spektaklis – Formos apačiaWilliam Shakespeare  „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džiuljetos istorija.“ Režisierius - Oskaras Koršunovas,  scenografė - Jūratė Paulėkaitė, kostiumų dailininkė- Jolanta Rimkutė, kompozitorius - Antanas Jasenka, šviesos dailininkas - Eugenijus Sabaliauskas , choreografė  - Vesta Grabštaitė . Vaidina : Eglė Mikulionytė, Dalia Michelevičiūtė, Vaidotas Martinaitis, Arūnas Sakalauskas, Vesta Grabštaitė, Remigijus Bilinskas,  Dainius Gavenonis, Arvydas Dapšys, Eimantas Pakalna, Marius Repšys, Martynas Nedzinskas, Rytis Saladžius, Kęstutis Cicėnas, Agnieška Ravdo, Laurynas Jurgelis. Trukmė  3 val. N -14. Bilieto kaina - 10 Eur.

O Koršunovas:

 Shakespeare’o veikalas „Romeo ir Džuljeta” dažniausiai įsivaizduojamas kaip odė romantiškai meilei. Iš tikrųjų tai – socialinė drama, kurioje paprasta meilė dramatiškomis aplinkybėmis įgauna aukščiausią tragizmo skambesį. Šioje tragedijoje mane labiausiai domina tai, kad meilė gimsta ir skleidžiasi neapykantoje, Veronos karo atmosferoje. Norėjau akcentuoti šį paradoksą: neapykanta žudo, tačiau būtent ji įžiebia meilės kibirkštį. Apie tai galima kalbėti ir dievišku lygmeniu – meilė gimsta iš neapykantos, kad pastarąją nugalėtų. Gali būti, jog iš tikrųjų pati neapykanta gimsta iš nieko. Montekių ir Kapulečių pavyzdys būtent yra iškalbingas, nes niekas nebežino nesantaikos priežasties. Jų karo priežastis visi seniausiai pamiršo. Jaunasis Tebaldas priima neapykantą ir ją gina kaip tradiciją. Mes dažnai puoselėjame tokias tradicijas, kurios sukuria priešpriešą iš tariamų skirtumų ir palaiko neapykantą. Tai, deja, vis dažniau taikomas principas – sutelkti visuomenę ieškant priešų. Statydamas spektaklį norėjau įsigilinti, kaip neapykanta formuoja skirtumus ir tampa visa ko priežastimi. Man atrodo, kad neapykanta yra skirtumų pagrindas, kuris tarp Montekių ir Kapulečių steigia skirtumų iliuziją, apgauna ir dar labiau juos supriešina. Taip pasidalijusios visos visuomenės. Meilė panaikina skirtumus. Ji vienintelė parodo, jog iš esmės tarp klanų nėra jokio konflikto. Meilė sukuria laisvę, o laisvėje nėra priešybių. Deja, Romeo ir Džuljeta laisvę atranda tiktai mirtyje. Paaukota laisvė sunaikina ne tik modernybę, kurią lemia vaikai, bet ir tėvų taip puoselėjimą tradiciją. Spektaklis  labai teatrališkas , čia daug metaforų, ženklų, simbolių. Kita vertus, galima matyti tik spektaklio paviršių ir juo džiaugtis. Jis kaip sluoksniuotas pyragas. Dėl to, matyt, ir tapo toks populiarus...

 

Spektaklis apdovanotas  tarptautinio festivalio BITEF  prizais,  pelnęs du „Auksinius scenos kryžius“ : geriausias režisierius – Oskaras Koršunovas , geriausias scenografė – Jūratė Paulėkaitė .

2003 metais šis spektaklis atidarė prestižinį Avinjono teatrų festivalį.

„Romeo ir Džuljeta“ gastroliavo beveik visose Europos šalyse, taip pat JAV, Australijoje, Kinijoje, Pietų Korėjoje, Singapūre, Izraelyje.

Kasa dirba   antradienį, trečiadienį , ketvirtadienį   9 - 11     12- 15 val.     Penktadienį    9- 11   12- 13 val.    Šeštadienį  9 - 11  val. ir  1 val.  iki kiekvieno mokamo renginio pradžios. Sekmadienis, pirmadienis – poilsio dienos. Telefonu bilietų neužsakome. Bilietai nekeičiami. Pinigai už bilietus grąžinami tik tuo atveju, jei renginys neįvyksta arba data nukeliama. Kasos tel. 32513

Atgal