Naujienos

Makalius leido savaitgalį Biržuose

Gegužės 6 d. Biržų turizmo informacijos centro kvietimu Biržuose svečiavosi garsus Lietuvos kelionių organizatorius Rimvydas Širvinskas – Makalius. Pirmas susitikimas su Makaliumi įvyko vasario mėnesį Birštone, kur vyko Lietuvos turizmo informacijos centrų mokymai. Tada sužinojome, kad jis nėra buvęs mūsų krašte, todėl kilo mintis nusiųsti dviejų dienų pasiūlymą Biržuose. Džiugu, kad greitai pavyko suorganizuoti apsilankymą. Atvykęs Makalius pirmiausiai aplankė Rinkuškių alaus daryklą, susipažino su alaus gaminimo procesu. Vakarieniavo restorane „Alaus kelias“ ir dalyvavo mini alaus degustacijoje. Nakvojo Sodeliškių dvaro sodyboje, vakare lankėsi Spa. Šia vieta liko labai sužavėtas, minėjo, kad tokio jaukaus SPA su bechloriu baseinu tikrai nėra lankęs. Antrą dieną Sodeliškių dvaro savininkė pristatė patį dvarą. Supažindino su ekskursija ,,Grūdo kelias“, kurios metu apžiūrima sodyba, ekologinis ūkis, autentiška 20 a. pr. Aukštaitijos sodyba. Lankė vienintelį Lietuvoje veikiantį 1924 m. vėjo malūną, senovinių motociklų, mašinų, traktorių, garo mašinų kolekciją. Iš arti matė auginamus elnius, danielius, muflonus. Sodyboje ekskursijos metu kepė duoną su „M“ inicialu. Po ekskursijos keliavome  į Kirkilų apžvalgos bokštą, kuris įtrauktas žurnale „Užkeliauk Lietuvą“ pirmuose puslapiuose. Šalia bokšto Kirkilų ežerynas  Labai daug įgriuvų, kurios  yra įsmukusios žemiau gruntinio vandens lygio ir dėl to virtusios ežerėliais. Pristatėme vienintelį Lietuvoje žaidimą  „Monteball“ . Šio žaidimo principas įspirti Monteball kamuolį į parko pievoje įrengtas Monteball duobutes atliekant kuo mažiau spyrių. Viešnagei artėjant į pabaigą aplankėme didžiausią ir seniausią smegduobę – Karvės olą, ilgiausią pėsčiųjų lieptą Lietuvoje (525 m.) per Širvėnos ežerą, pasivaikščiojome pakrante, apžiūrėjome Biržų pilies teritoriją. Užsukome i restoraną „Pilies skliautai“ suvalgyti pietų bei aptarti įspūdžius. Makalius teigė, kad liko nustebęs, nes savaitgaliui yra ką pamatyti ir ką nuveikti Biržuose. Atsisveikindami palinkėjome sugrįžti, bei išlydėjome su  pilnu glėbiu lauktuvių iš Biržų duonos, Šokolado gamos, Rinkuškių alaus daryklos, Sodeliškių dvaro, restorano „Pilies skliautai“.

Būdamas Biržuose Makalius įsiamžino savo vizitą, bei pasidalino savo puikiais įspūdžiais internetinėje erdvėje (Facebook , Instagram tinkluose). Džiaugiamės, kad puikus oras leido gerai pristatyti mūsų kraštą, kuriuo jis liko labai sužavėtas. Tikimės, kad Makaliaus organizuojamose kelionėse vis dažniau bus įtraukti ir Biržai.

Biržų turizmo informacijos centro informacija